Discussion about this post

User's avatar
Rieneke Schokker's avatar

Wees lief voor jezelf en maak het jezelf makkelijk. Verbouwen is enorm intensief en kost energie. Zoek een fijn plekje buiten de deur waar je even niets hoeft, bestel eten, ga een weekje ergens anders zitten. Als ik een ding geleerd heb van verbouwen is dat het altijd, altijd uitloopt. Succes ermee!

Johnnie Burger's avatar

Tip: laat alle hoop varen. Aannemers zijn helaas heel slecht in projectmanagement, o.a. omdat ze er teveel tegelijk doen en alle bouwvakkers ZZPers zijn waardoor incompetentie (aannemers) wordt vermenigvuldigt met onvoorspelbaarheid (bouwvakkers). Plannen zit niet in hun systeem, reageren gelukkig wel, maar alleen als ze je gezicht kunnen zien. Veel sterkte gewenst

1 more comment...

No posts

Ready for more?